The Evil Within PS4/PS5 [Naudotas]
Išleidimo data: 2014-10-14

Mūsų privatumo politika
Mūsų privatumo politikoje paaiškinami mūsų principai renkant, tvarkant ir saugant jūsų informaciją. Šioje politikoje konkrečiai paaiškinama, kaip naudojame slapukus, taip pat kokios yra jūsų galimybės juos kontroliuoti.
-
1 Kas yra slapukai?
Slapukai - tai maži tekstiniuose failuose saugomi duomenys, kurie įrašomi jūsų kompiuteryje ar kitame įrenginyje, kai svetainės įkeliamos į naršyklę. Jie plačiai naudojami norint "įsiminti" jus ir jūsų nuostatas vieno apsilankymo metu arba pakartotinai apsilankius kelis kartus.
-
2 Kaip naudojame slapukus?
Slapukus naudojame įvairiais tikslais. Kai kurie slapukai reikalingi dėl techninių priežasčių; kai kurie leidžia lankytojams ir registruotiems naudotojams pritaikyti asmeninę patirtį.
-
3 Slapukų kontrolė
Lankytojai gali pageidauti apriboti slapukų naudojimą arba visiškai neleisti jų nustatyti. Jei išjungsite slapukus, turėkite omenyje, kad kai kurios mūsų svetainės funkcijos gali veikti netinkamai.
-
4 Mūsų renkama informacija
Informaciją apie jus renkame tik turėdami tam priežastį, pavyzdžiui, norėdami teikti savo paslaugas, bendrauti su jumis arba tobulinti savo paslaugas.
Esame įsipareigoję išlaikyti savo svetainės lankytojų pasitikėjimą. Mes nerenkame, neparduodame, neišnuomojame ir neperduodame el. pašto sąrašų ar bet kokių duomenų kitoms bendrovėms ir įmonėms. Peržiūrėkite mūsų privatumo politikos puslapį ir perskaitykite išsamią informaciją apie tai, kada ir kodėl renkame jūsų asmeninę informaciją, kaip ją naudojame, kokiomis ribotomis sąlygomis galime ją atskleisti kitiems ir kaip ją saugome.
Periodiškai galime keisti slapukus ir privatumo politiką. Ši politika galioja nuo 2018 m. gegužės 24 d.
A third-person survival horror action game developed by Japanese studio Tange Works led by Shinji Mikami (Dino Crisis, Devil May Cry, Onimusha). The game is set within the premises of a small town’s asylum. We play as a detective who tries to solve mystery of a gruesome murder. The case, however, quickly changes into a desperate fight for survival and preserving his sanity. Developers from Tange Works wanted to create an atmosphere of constant fear and endangerment, delivered in-game by the grim audiovisuals and a minimal interface. The game runs on a modified version of id Tech 5 engine, known from e.g. Rage.
