No products were found.

Metal Gear Solid V Ground Zeroes PS4/PS5 [Used]

Release date: 2014-04-18

Read moreShow less
12,00 €
Viimased tooted laos
Viide:

Meie privaatsuspoliitika

Meie privaatsuspoliitika selgitab meie põhimõtteid seoses teie andmete kogumise, töötlemise ja säilitamisega. Selles poliitikas selgitatakse konkreetselt, kuidas me kasutame küpsiseid, ning millised on teie võimalused nende kontrollimiseks.

• 1 Mis on küpsised?

Küpsised on väikesed tekstifailidesse salvestatud andmed, mis salvestatakse teie arvutisse või muusse seadmesse, kui veebilehed laaditakse brauserisse. Neid kasutatakse laialdaselt teie ja teie eelistuste „meelespidamiseks“ kas ühe või mitme korduva külastuse puhul.

• 2 Kuidas me kasutame küpsiseid

Me kasutame küpsiseid mitmel erineval eesmärgil. Mõned küpsised on vajalikud tehnilistel põhjustel; mõned võimaldavad külastajatele ja registreeritud kasutajatele isikupärastatud kasutuskogemust; ja mõned võimaldavad valitud kolmandate osapoolte võrgustike reklaami kuvamist.

• 3 Küpsiste kontrollimine

Külastajad võivad soovida küpsiste kasutamist piirata või nende seadistamist täielikult takistada. Kui te keelate küpsiste kasutamise, arvestage palun sellega, et mõned meie teenuse funktsioonid ei pruugi õigesti toimida.

• 4 Information We Collect

We only collect information about you if we have a reason to do so-for example, to provide our services, to communicate with you, or to make our services better.

Oleme pühendunud oma veebisaidi külastajate usalduse säilitamisele. Me ei kogu, müü, rendi ega vaheta e-posti nimekirju ega mingeid andmeid teiste ettevõtete ja ettevõtetega. Vaadake meie privaatsuspoliitika lehekülge, et lugeda üksikasjalikku teavet selle kohta, millal ja miks me teie isikuandmeid kogume, kuidas me neid kasutame, millistel piiratud tingimustel võime neid teistele avaldada ja kuidas me neid turvaliselt hoiame.

Me võime aeg-ajalt muuta küpsiseid ja privaatsuspoliitikat. Käesolev poliitika kehtib alates 24. maist 2018.

Brand:
Kirjeldus

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes is a third-person perspective action game with stealth elements, developed by Kojima Productions. As Hideo Kojima planned, the game is a introductory chapter to Metal Gear Solid V: Phantom Pain, familiarizing the players with the changes implemented in gameplay mechanics. The story of Metal Gear Solid: Ground Zeroes takes place after the events of Metal Gear Solid: Peace Walker. Paz and Chico are imprisoned in Camp Omega, a heavily guarded military facility. They both have information that cannot fall into enemy hands. Snake and Kaz Miller must rescue the hostages. In contrast to the previous installments in the Metal Gear Solid series, MGS V: Ground Zeroes gives players more freedom. The game features photorealistic graphics powered by Fox Engine.

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes for Xbox One is a game by Kojima Productions, aimed mostly at the fans of Metal Gear Solid series that intend to buy Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. According to the intentions of Hideo Kojima, the game serves as a form of a prologue that lets the players accommodate to the changes in the gameplay mechanics.

The action of Metal Gear Solid V: Ground Zeroes takes place after the events of Metal Gear Solid: Peace Walker. Paz and Chico are held prisoner in the heavily-fortified Omega camp. They both have information on Snake and his military organization. Snake and Kaz Miller have to penetrate the enemy territory and rescue the hostages.

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes for Xbox One, just like its predecessors, is a stealth-action game that combines dynamic action sequences with the necessity of operating in shadows. This time around, though, the developers prepared an open world that lets the players freely explore the locations and perform missions in various ways.

The changes introduced in Metal Gear Solid V: Ground Zeroes not only affected the gameplay mechanics, but also the user interface. Contrary to the previous installments in the series, only the most important information is shown on screen, which enhances the overall visibility of the environment.

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes is one of the first games that makes use of the innovative Fox Engine capabilities.

Read moreShow less
Toote üksikasjad

Lisainfo

PEGI taastamine
18+
Võrguühenduseta
No
Co-op
No
Valoda spēlē
inglise keeles (mängu kaane võib olla mõnes muus keeles, kui toote nimi ei ütle teisiti ja mäng on inglise keeles).
Sulle võib ka meeldida
Recently Viewed

Menu

Helistama

Settings

Armastatud esemete salvestamiseks looge tasuta konto.

Sign in